Dostępne Metody Dostawy
- Dostawa kurierska DPD – 20 PLN
- Dostawa do punktu DPD Pickup – 15 PLN
- Dostawa do paczkomatu Orlen Paczka – 10 PLN
- Dostawa kurierska GLS – 20 PLN
Informacje o Realizacji Zamówień
Czas przygotowania zamówienia:
Zamówienia realizowane są standardowo w ciągu
1–2 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności.
Czas dostawy:
- Dostawa kurierska (DPD / GLS): 1–2 dni robocze
- Punkt DPD Pickup: 1–2 dni robocze
- Paczkomat Orlen Paczka: 1–2 dni robocze
Zasady Dostawy
Dostawa kurierska
- Kurier dostarcza przesyłki w godzinach 8:00–18:00.
- W przypadku nieobecności adresata kurier zostawi awizo lub podejmie drugą próbę dostawy następnego dnia roboczego.
- Przesyłka może zostać wydana osobie upoważnionej (pełnoletniej).
Punkty odbioru (DPD Pickup)
- Przesyłka przechowywana jest w punkcie przez 7 dni roboczych.
- Do odbioru wymagany jest dokument tożsamości.
- Odbiór możliwy jest również przez osobę upoważnioną z pełnomocnictwem.
- O gotowości przesyłki do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em lub e-mailem.
Paczkomaty Orlen Paczka
- Kod odbioru wysyłany jest SMS-em oraz e-mailem.
- Przesyłka dostępna jest do odbioru przez 72 godziny.
- Odbiór możliwy jest 24/7 – w dowolnym, dogodnym dla Klienta czasie.
- Istnieje możliwość przedłużenia czasu przechowywania przesyłki.
Uszkodzenia i Reklamacje Przesyłek
- Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki przed podpisaniem potwierdzenia odbioru.
- W przypadku uszkodzenia opakowania należy zaznaczyć ten fakt w dokumencie odbioru u kuriera.
- Reklamacje dotyczące uszkodzonych przesyłek należy zgłaszać w ciągu 48 godzin od odbioru.
- Do zgłoszenia reklamacyjnego prosimy dołączyć zdjęcia uszkodzeń oraz opis sytuacji.